Aplikacja

Aplikacja TERAZ jest dostępna dla telefonów z systemem operacyjnym:

-Android (od wersji 5.0)
-iOS (od wersji 9.0)

Na razie nie ma takiej możliwości. Możesz zalogować się 4-cyfrowym kodem PIN.

Aby założyć konto, należy pobrać aplikację ze Sklepu Play (dla telefonów z systemem Android) lub z App Store (dla telefonów z systemem iOS) i uruchomić ją. Po podaniu numeru telefonu prześlemy Ci SMS-em 6-cyfrowe hasło aktywacyjne, które musisz wpisać w aplikacji. Po wpisaniu hasła utworzysz 4-cyfrowy PIN, którym będziesz od tej pory logować się do aplikacji.

PIN to 4-cyfrowy kod, który tworzysz podczas aktywacji konta. Będziesz go używać do logowania do aplikacji.

Możesz 3 razy spróbować wpisać numer PIN. Jeśli żadna z prób się nie powiedzie, Twoje konto zostanie zablokowane. Bez obaw – możesz odzyskać dostęp dzięki opcji Resetuj PIN.

Jeśli jesteś nowym użytkownikiem i jeszcze nigdy nie rozpocząłeś zakupu polisy, wyślemy Ci wiadomość SMS z hasłem, który musisz wpisać w aplikacji, aby móc utworzyć nowy PIN.

Jeśli już masz polisę lub kiedykolwiek podawałeś dane do polisy, zapytamy Cię o 5 cyfr z dowolnego numeru PESEL podanego w aplikacji. Możesz 5 razy spróbować je wpisać. Jeśli podasz poprawne cyfry, możesz utworzyć nowy PIN. Jeśli nie podasz poprawnego numeru PESEL, musisz zadzwonić na naszą infolinię pod numer +48 22 563 23 88, aby odblokować konto.

Korzystanie z aplikacji jest całkowicie bezpłatne. Płacisz tylko za ubezpieczenie, jeśli zdecydujesz się je kupić.

Aplikacja jest dostępna tylko na smartfonach z systemem operacyjnym Android (od wersji 5.0) lub iOS (od wersji 9.0).

W czym możemy Ci pomóc?