Szkody

Jeśli przydarzył Ci się wypadek i chcesz skorzystać z usług assistance (np. z holowania), zadzwoń pod numer:
+48 22 563 23 86. Pomoc możesz uzyskać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Szkodę (np. stłuczkę) możesz w każdej chwili zgłosić za pomocą formularza w aplikacji. Możesz to zrobić również telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00, pod numerem: +48 22 563 23 87.

Jeśli masz pytania na temat aplikacji i ubezpieczenia, możesz zadzwonić na infolinię na : +48 22 563 23 88, Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00.

Zgłoś szkodę jak najszybciej, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty zdarzenia.

Jeśli zgłaszasz szkodę za pośrednictwem formularza, musisz uzupełnić następujące dane:

- data i godzina zdarzenia,
- rodzaj zdarzenia,
- o opis zdarzenia zapytamy na infolinii.

Po zarejestrowaniu zgłoszenia wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem oraz prośbą o przesłanie zdjęć uszkodzonego samochodu.
Następnie zadzwonimy do Ciebie i zadamy Ci następujące pytania:

- Gdzie doszło do zdarzenia?
- Kto kierował pojazdem w chwili zdarzenia?
- Kto był poszkodowanym, a kto sprawcą?
- Czy na miejscu była policja?
- W jaki sposób chcesz otrzymać odszkodowanie? (np. naprawa w serwisie, wypłata odszkodowania)
- Na jaki numer konta ma być wypłacone odszkodowanie?

Jeśli zgłaszasz szkodę telefonicznie, zapytamy Cię o następujące rzeczy:

- data, godzina i miejsce zdarzenia,
- numer polisy,
- rodzaj zdarzenia,
- opis zdarzenia,
- Twoje dane,
- dane samochodu,
- kto kierował pojazdem w chwili zdarzenia,
- kto jest poszkodowanym, a kto sprawcą,
- czy na miejscu zdarzenia była policja,
- w jaki sposób chcesz otrzymać odszkodowanie,
- na jaki numer konta ma być wypłacone odszkodowanie.

Dodatkowo możemy Cię poprosić o przesłanie kopii dowodu rejestracyjnego oraz zdjęć uszkodzonego samochodu.

Odszkodowanie otrzymasz w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia szkody.

W czym możemy Ci pomóc?